.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخلفات مالی واردکننده نهاده های دامی ۱۳۰ میلیارد ریال است
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت یکی ازبزرگ ترین وارده کننده های متخلف نهاده‌های دامی در استان خبر داد و میزان تخلفات مالی وی را بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدصادق اکبری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازداشت یکی از بزرگ‌ترین وارده کننده نهاده‌های دامی در مازندران افزود: فردی که با تخصیص ارز دولتی مبادرت به واردات نهادهای دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار اقدام می‌نمود به اتهام اخلال در نظام اقتصادی با دستور قضائی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

 

این مقام عالی قضائی در این رابطه افزود: پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد جرایم سازمان یافته اقتصادی بلافاصله دستورات قضائی لازم صادر و شخص متهم قبل از متواری شدن توسط ضابطین قضائی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

وی همچنین اظهار داشت: طبق کارشناسی‌ها انجام گرفته میزان تخلفات مالی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر هوشیاری دستگاه قضا و مقابله سریع و قاطع مراجع قضائی با هرگونه دست درازی به بیت المال افزود: با تشکیل و راه اندازی شعبات ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، دستگاه قضائی با عزمی راسخ با اخلال گران چرخه اقتصاد برخورد قاطع قانونی را خواهد داشت و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.